دومین پیروزی شهرداری گرگان در بسکتبال غرب آسیا سید حسین حسینی: هواداران بیایند تا صدر را پس بگیریم ملی‌پوش مشهدی فوتسال بانوان: مسابقات آسیا غیرقابل پیش‌بینی است فتح‌الله‌زاده: بعضی داوران روی علایق رنگی سوت می‌زنند نورمحمدی: بعضی تیم‌ها گل می‌زنند، بعضی تیم‌ها حرف می‌زنند جباری: امیدوارم استقلال قهرمان شود| همه پیشکسوتان پشت استقلال هستند جلالی: برای تیم امید سراغ گزینه‌های باتجربه می‌رویم نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین + قیمت و لینک خرید هم‌بازی طارمی در راه بارسلونا هشتمین طلا به نام امام رضا(ع) | انگیزه بالای والیبالیست‌ها برای طلای پارالمپیک جدیدترین اتهام مدیران سابق مس رفسنجان؛ ۴۰۰ سکه طلا و مقادیری دلار و یورو برای رشوه! حساب‌رسی عملکرد ۴۲۳ میلیاردتومانی فدراسیون کشتی پورموسوی: ۱۸۰ دقیقه باید بجنگیم تا در لیگ بمانیم مجیدی فصل بعد جای نکونام را می‌گیرد؟ پرسپولیس چطور متحول شد؟ امیری موثرتر از بیرانوند و عالیشاه مهاجم استقلال چشم اوسمار را گرفت عملکرد نکونام زیر ذره‌بین شهریاری نتیجه و ویدیو بازی والیبال ایران و کوبا(۶ خرداد ۱۴۰۳)| شکست پشت شکست ویدیو خداحافظی کروس از رئال مادرید
سرخط خبرها

پرسپولیس مهاجم شش‌دانگ ندارد

  • کد خبر: ۱۷۵۶۱۴
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
پرسپولیس مهاجم شش‌دانگ ندارد
مهاجم گل‌زن، چالش بزرگ این روزهای گل‌محمدی و سرخ‌پوشان در آستانه فصل جدید است.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های یحیی گل‌محمدی در آستانه فصل جدید، نبود مهاجم تمام‌کننده در فهرست تیمش است. پرسپولیس در چهارمین بازی دوستانه‌اش پیش از شروع فصل جدید لیگ‌برتر مقابل صنعت‌نفت آبادان قرار گرفت، آن‌هم درحالی‌که سرخ‌پوشان پایتخت در اردوی سه‌روزه تهران بودند و این بازی دوستانه قرار بود حسن‌ختام این اردو باشد. شاگردان گل‌محمدی که به‌دنبال برگزاری اردو در کشور ترکیه و البته انجام بازی‌های دوستانه بین‌المللی بودند، بعد از تغییروتحولات برنامه آماده‌سازی‌شان ترجیح دادند در تهران کارشان را پیش ببرند.

سرخ‌پوشان پایتخت که فصل گذشته موفق شدند هم در لیگ‌برتر، هم در جام‌حذفی و هم در سوپرجام به مقام قهرمانی برسند، حالا برای تکرار قهرمانی‌های فصل گذشته و البته موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا، مسیر سختی را در پیش دارند، به‌ویژه آنکه با وجود جذب شهاب زاهدی، مسعود ریگی و محمدحسین کنعانی‌زادگان، گل‌محمدی درخواست جذب یک مدافع چپ خارجی، سعید عزت‌اللهی و یک مهاجم تمام‌کننده خارجی را از مدیران باشگاه دارد.

رکورد فوق‌العاده سرخ‌ها حفظ شد

شاگردان گل‌محمدی در اولین بازی دوستانه پیش‌فصل موفق شدند مقابل شمس‌آذر قزوین جشن پیروزی بگیرند و با هفت گل این تیم تازه‌لیگ‌برتری‌شده را در هم کوبیدند. بعد از شکست‌دادن شمس‌آذر، نوبت به رویارویی با تیم استقلال خوزستان رسید که این بازی دوستانه هم به‌سود پرسپولیسی‌ها به پایان رسید و سرخ‌پوشان پایتخت با یک گل دیگر حریف تازه‌لیگ‌برتری‌شده خود را شکست دادند.

بعد از دو پیروزی در دو بازی دوستانه، نوبت به مصاف با تیم پیکان تهران رسید. پرسپولیسی‌ها در دوئل با پیکان، هم توانستند روند پیروزی‌های خود را حفظ کنند و هم اینکه برای سومین بازی پیاپی دروازه آن‌ها بسته ماند تا با کسب برتری دوگله، دوئل با شاگردان رسول خطیبی هم به‌سود سرخ‌پوشان پایتخت به پایان برسد.

در آخرین دیدار تدارکاتی هم شاگردان گل‌محمدی موفق شدند صنعت‌نفت آبادان را با دو گل از پیش‌رو بردارند تا با کسب چهار برد در چهار مسابقه و البته ثبت چهار کلین‌شیت، در شرایطی رؤیایی روند آماده‌سازی پرسپولیس برای حضور در فصل جدید مسابقات باشگاهی پیش برود. البته نتایج در دیدار‌های دوستانه اهمیت چندانی ندارند و با وجود پیروزی‌های پی‌درپی، بدون شک نداشتن یک مهاجم شش‌دانگ، ذهن گل‌محمدی را پس از این بازی‌ها بیش از پیش به خود مشغول خواهد کرد.

نبود مهاجم تمام‌کننده

مهدی عبدی در دوئل با شمس‌آذر قزوین موفق شد چهاربار دروازه این تیم را باز کند، اما بعد از این درخشش چشمگیر، دیگر عبدی نتوانست در قامت گل‌زن در دیدار‌های دوستانه پرسپولیس بدرخشد.

شهاب زاهدی هم که یکی از خرید‌های تابستانی پرسپولیس محسوب می‌شود، با وجود حضور در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت در هر چهار مسابقه دوستانه، نتوانسته است انتظارات را برآورده کند و همچنان عدد صفر در مقابل شمار گل‌های او خودنمایی می‌کند تا بیش از پیش گل‌محمدی نسبت به جذب مهاجم تمام‌کننده خارجی احساس نیاز کند. سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت در روز‌های گذشته رزومه چند بازیکن خارجی را بررسی کرده و درحالی‌که کمتر از دو هفته تا شروع فصل جدید لیگ‌برتر فوتبال ایران باقی مانده، هنوز سرمربی پرسپولیس گزینه نهایی‌اش را انتخاب نکرده است.

به‌نظر می‌رسد در صورت جذب‌نکردن مهاجم خارجی، خط حمله سرخ‌پوشان پایتخت در فصل جدید با حضور زوج عبدی و زاهدی به مشکل بخورد و همین مسئله باعث شده است گل‌محمدی مصرانه به‌دنبال جذب یک مهاجم تمام‌کننده خارجی باشد. دراین‌زمینه، سرمربی پرسپولیس امیدوار است بتواند با گزینه‌ای مشابه یورگن لوکادیا برای فصل جدید به توافق برسد و مهاجمانی در حدواندازه‌های لیاندرو پریرا برای فصل جدید به فهرست سرخ‌پوشان پایتخت اضافه نشوند.

البته از آنجایی که تقریبا همه خرید‌های خارجی سرخ‌پوشان به‌ویژه در خط حمله مثل آنتونی استوکس، کریستین اوساگوانا، شرزود تمیروف، شیخ دیاباته و لئاندور پریرا ناموفق و ناکارآمد بوده‌اند و فقط هزینه‌های گزافی روی دوش باشگاه گذاشته‌اند و تنها خرید مناسب پرسپولیس، یورگن لوکادیای هلندی بود، هم گل‌محمدی و هم باشگاه با دست‌وپای لرزان و وسواس بیشتر وارد فرایند انتخاب و جذب بازیکن جدید شده‌اند و دوباره می‌ترسند که خرید جدید خارجی نه‌تن‌ها کارگشا نباشد، بلکه هزینه گزافی هم به باشگاه تحمیل کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->